1Win Dəstək Mərkəzi
Win yardım mərkəzi ilə əlaqə saxlamağın bir neçə yolu var. Əgər TVS və Telegram botunu oxuduqdan sonra da probleminiz həll olunmayıbsa, bir komanda üzvü ilə əlaqə yaratmağın ən optimal yolu qaynat xətt və ya e-poçt vasitəsilədir. Narahat olmağa ehtiyac yoxdur, çünki 1Win dəstək xidməti ilə əlaqə saxlamaq çox sürətlidir. Kazinonun işçi heyəti nəzakətlidir və tez cavab verirlər. Əlbəttə, xidmət komandasının üzvləri ilə əlaqə saxlamağın ən populyar metodu canlı söhbət hesab olunur, ancaq gəlin bu metodların hamısına nəzər salaq.
E-poçt vasitəsilə dəstək
[email protected] ünvanına e-poçt göndərmək 1Win Azərbaycan dəstək komandası ilə əlaqə yaradıb suallarınızı verməyin asan bir yoludur. E-poçt göndərdikdən sonra ən qısa zamanda cavab alacaqsınız. Ancaq bu telefon vasitəsilə qaynar xətt qədər sürətli olmasa da, 1Win Telegram kanalı, yaxud Facebook və Instagram sosial şəbəkə səhifələri probleminizi təsvir edib skrinşotlar və fotolar təqdim etməli olduğunuz hallarda köməyinizə çatacaq.
Həmçinin təsdiqləmə məqsədilə qanuni sənədlərinizin nüsxələrini göndərə bilərsiniz. E-poçtla dəstək komandası yalnız müəyyən saatlarda əlçatan olur, buna görə də iş günü bitdikdən sonra onlara e-poçt göndərsəniz, növbəti iş günü cavab alacaqsınız. Probleminiz təcilidirsə, digər əlaqə metodları daha praktiki olacaq.
Qaynar xətt
1Win müştəri xidmətləri nömrəsi vasitəsilə siz cəld və təsirli şəkildə yardım ala bilərsiniz. İngilis dilində müştəri xidmətləri ilə əlaqə saxlamaq üçün +7 (495) 088-88-99 nömrəsinə zəng edə bilərsiniz. Bu isə əladır, çünki bəzi istifadəçilər üçün problemi mesajlarda təsvir etmək çətindir və onları şəxsən danışmaq daha asandır. Əlavə olaraq, telefonla yardım zamanı ingilis dilindən başqa dillər də mövcuddur.
Saytda Onlayn Söhbət
Onlayn kazino ilə əlaqə saxlamağın ən yaxşı yolu 24/7 əlçatan olan canlı söhbət funksiyasından istifadə etməkdir. 24 saat fəaliyyət göstərən dəstək xidmətinə sualınızı verdikdə dərhal bir cavab alacaqsınız. Canlı söhbət təmsilçisi sizə dərhal yardım etməyə çalışacaq, ancaq problemi yerindəcə həll etmək mümkün olmadıqda 1Win komandadan bir nəfərin tətbiq müştəri dəstəyi nömrəsi vasitəsilə sizinlə əlaqə saxlamasını xahiş edə bilər.
Saytda TVS
Kazinonun saytında oyunçuların qarşılaca biləcəyi bütün problemlərin cavabları olan TVS bölməsini tapa bilərsiniz. Suallar mövzulara əsasən kateqoriyalaşdırılıb, buna görə də bu bölmədə hər şeyi tapmaq asandır.
Müştəri Xidmətləri ilə əlaqə barədə məsləhətlər
1Win support ilə əlaqə saxlamazdan əvvəl aşağıdakıları nəzərə alın:
- E-poçt göndərmək üçün hesabınızı yaradarkən təqdim etdiyiniz e-poçt ünvanından istifadə edin.
- Probleminizi bir abzasda aydın şəkildə təsvir edin. Ardıcıl olaraq bir neçə məktub/mesaj göndərmək saytın komandasının işini çətinləşdirəcək. Əlavə olaraq, lazım gələrsə, skrinşotlar da əlavə edin.
- Ünsiyyət qurarkən nəzakətsizlik və kobudluq etməyin. Cavab verməyə nə qədər vaxt sərf olunması problemin dərəcəsi və müştəri xidmətlərinin iş yükündən asılı olaraq dəyişir. Cavab vaxtı orta hesabla 10-12 saatdan çox olmur.
TVS
Müştəri xidmətləri nə dərəcədə tez cavab verir?
1Win e-poçtla əlaqə ən gec metoddur, çünki bu zaman siz iki-üç saata cavab ala bilərsiniz. Ən sürətli metod canlı söhbət hesab oluna bilər, çünki bu zaman siz probleminizi söhbət qutusuna yazdıqdan sonra dərhal cavab ala biləcəksiniz.
Qaynar xətt işləmir. Nə etməliyəm?
Ola bilsin, sizdə 1Win dəstək xəttinin nömrəsi yanlışdır. Nömrənin real və ya saxta olduğunu yoxlamaq üçün kazinonun saytına baş çəkib əlaqə məlumatları ilə tanış olun.
Skype ilə zəng edə bilərəm?
Bəli, 1Win istifadəçiləri lazım olarsa, dəstək komandası ilə Skype vasitəsilə əlaqə yarada bilər.
Canlı söhbət 1Wintətbiqində əlçatandır?
Bəli, mobil tətbiqdə canlı söhbət funksiyasından istifadə edə bilərsiniz.